Saturday, June 6, 2009

terjemah suke2..

saje2 nk wat post ni...nie bukan formal2 yer...suke2
terjemahan ini utk men'dalammmmmi' lagu nie..(konon2 la.)

cube teka lagu ape??

saye hampir bisa melihat nyer
impian itu impian yang saya impi kan
namun ade satu suare dlm kepale otak saye
"saye tidak akan mencapainya"
(ni tak bgoz utk kite ek,Islam tak mgajar putus ase..wink2~)

setiap langkah saye ambil
setiap gerak saya rase
hilang tanpa arah tujuan
tekad saye sedang bergetar(pndirian goyah la tuh)

namun saye tetap harus mncuba
tetap cube mletak kepale tinggi(truk gle aku!, maksud sbnrnyer tidak bputus asa)

di situ musti nyer akan ade gunung satu lagi
saye akan sll mahu buat gunung itu bgerak
sll akan mnjadi perjuangan yg jerih
kadang kala saye hampir perlu myerah

bukanlah ttg secepat mane saye smpi situ
bukanlah juga ttg ape disebelah(gunung) yg menanti
ia ttg pjuangan tuh

ok la...pnat suda la taip2...
abis kat sini je la..
slm pjuangan ya shabab~
(dedicated to all spm ex-victim 08)


2 thumbprints:

|nurhidayah| said...

klaka la lagu bi direct translate bm.
klakakakakakaka.

x smpi maksudnya

ITS THE CLIMB

afiquehidayat said...

hahaa...sbb aku tgh bosan tyme tuh..
ddtgi plak idea2 pelik...aku wat la

taniah2...anda teka dgn btul..clap33