Thursday, June 11, 2009

Mari membaca


Adik saya nama dia Daing Nor'ainah Adawiyyah. Dia sedang tgk saya taip post nie tatkala saya menaip nya( ayat ape nih??). Wiyyah baca banyak betul buku. Abis semua buku dikerjakan di almari2 dalam rumah,tpi dia ni malasss letak balik buku2 tuh..(dia tgh marah saya..hehe). Sbb tuh saya selalu marah dia...tpi skrg dia da berdisiplin sket,tau la letak semula buku2 tuh. Baru2 ni dia periksa...haha,klaka bila dia kata dia ada final paper this monday(sblm cuti 2minggu persekolahn)- mcm org dah besar pulak. padehal baru nk masuk darjah satu tahun depan.
baca! iqra'- wahyu pertama jibril smpikan kpd Rasulullah daripada Allah. mengapa wahyu pertama?? smestinye prioriti nya sgt tinggi!

Takpe2.. Good luck wiyyah! Your world ahead surely tougher than mine.

With loving thought,

Your handsome brother.nge3

0 thumbprints: